Demanem la inclusió d’ un nou poliesportiu en el projecte de pista d’ atletisme de sis milions d’euros anunciada pel Consell de Menorca

Els partits progressistes demanen redimensionar la instal·lació i incloure amb el finançament anunciat també la construcció d’un tercer poliesportiu i altres pistes necessàries a Ciutadella. PSOE, PSM – Més per Menorca i Ciutadella Endavant han acordat presentar una moció conjunta al pròxim plenari per tal de redimensionar el projecte de pista d’atletisme, anunciat pel Consell de Menorca, amb un cost superior als sis milions d’euros, a la realitat i a les necessitats esportives del municipi.

Els tres partits apunten que Ciutadella va aprovar el 2023 un Pla Estratègic esportiu, que a partir d’un estudi, marcava les necessitats reals de l’esport al municipi. Entre aquestes, com a prioritàries, a partir de l’alta demanda, hi havia la construcció d’un tercer pavelló poliesportiu i pistes complementàries per poder exercir altres esports.PSOE, PSM i Ciutadella Endavant consideren que aquestes necessitats REALS de l’esport a Ciutadella no poden ser esborrades pel projecte desproporcionat d’ una pista d’atletisme de més de sis milions d’euros.De fet, apunten que amb el finançament que el Consell de Menorca diu que vol invertir en aquesta instal·lació , Ciutadella podria tenir una pista d’atletisme adequada a la realitat de l’illa, que sí és una demanda de fa anys per part dels practicants d’aquest esport, però també un tercer poliesportiu i fins i tot podria incloure altres tipologies de pistes

A més, recorden que el cost de manteniment del megaprojecte d’instal·lació d’atletisme que promociona el Consell per a Ciutadella serà superior als 400.000 euros anuals. «Ningú, – remarquen- no ha fet referència a aquest fet i tampoc a qui hauria d’assumir el cost de tenir la pista en condicions any rere any».

Finalment, insisteixen que el Pla Estratègic de l’Esport a Ciutadella de Menorca va fer una anàlisi de les necessitats reals esportives al municipi, i demanen al Partit Popular que les respecti.

Source: Municipi Ciutadella

Source: Ferreries