El PSOE amb PSM – Mes per Menorca i Ciutadella Endavant registren una moció de censura a l’Ajuntament i tanquen l’ acord de governabilitat per a la resta del mandat

Les portaveus Sandra Moll (PSOE), Carla Gener (Ciutadela Endavant) i Maria Jesús Bagur (PSM) a la seu del PSOE.

Un cop les assemblees dels tres partits van donar suport a l’acord de governabilitat per a la resta del mandat, els grups municipals de PSOE, PSM Més per Menorca i Ciutadella Endavant han registrat a l’Ajuntament de Ciutadella una moció de censura, signada per tots els regidors d’esquerra amb la determinació de recuperar el govern del municipi, d’acord al pacte de governabilitat que els partits progressistes han signat i que podeu consultar al final de la informació.

El Ple de la moció de censura tindrà lloc el proper divendres 19 de juliol a les dotze hores i situarà al nostre regidor Llorenç Ferrer com a batlle en el lloc de Juana Mari Pons Torres, del Partit Popular.

D’aquesta manera, Ciutadella recupera el mandat democràtic sorgit de les urnes el maig de 2023 que va atorgar la majoria als partits progressistes, amb 11 regidors, front els 10 del bloc conservador, representat pel Partit Popular i Vox.

Per àrees la distribució del nou organigrama de l’Ajuntament queda de la següent manera:

PSOE Ciutadella: Serveis Econòmics; Urbanisme i Activitats; Recursos Humans; Ús de la Via Pública i Governació; Festes, Turisme i Salubritat Pública; Comerç, Fires i Mercats; i Servei d’Escorxador.

PSM Més per Menorca: Medi Ambient, Sostenibilitat i Camins Rurals; Cultura i Patrimoni i Cementeris; Seguretat Ciutadana; Mobilitat i Atenció Social; Joventut, Participació Ciutadana i Projecte de Ciutat; Esports; Millora i Manteniment de la Via Pública; Serveis d’Aigua i Clavegueram; Tecnologies de la Informació i Comunicació i Transparència.

Ciutadella Endavant: Igualtat i Cooperació; Formació i Ocupació; Educació; i Neteja i Recollida de Residus.

Podeu consultar el document de la moció de censura registrada a l’Ajuntament, així com els principals punts de l’acord de governabilitat en els documents adjunts.

Source: Municipis Ciutadella